איך לפתח מציאות מדומה בתקציב שפוי

פורסם ב: 13 במרץ 2024 by עידית משען

אפליקציית מציאות מדומה VR (Virtual reality, מאפשרת סימולציה של סביבת 360 מעלות, באמצעות הסמרטפון
ומאפשרת למשתמשים מעין תחושה כי הם באמת נמצאים בסביבה אשר אותה מדמה האפליקציה. רוב אפליקציות המציאות מדומה
הינן יקרות מאד ולכן מומלץ לשלב צילום סרטונים שצולמו ב- 360 מעלות במקום להשקיע תקציבי ענק בתהליך בניית אנימציות.
אם כך, כעת גם אתם תוכלו לדעת איך לפתח מציאות מדומה בתקציב שפוי.

 

איך לפתח מציאות מדומה בתקציב שפוי

איך לפתח מציאות מדומה בתקציב שפוי

 

איך המציאות המדומה משרתת אותנו בתהליכי שיווק?

הרי ידוע לכולנו שאין טוב ממראה עיניים, לכן שילוב צילום ב 360 יחד עם מציאות מדומה יעניקו תחושת חוויה עילאית,
מקורית ומיוחדת אשר תיצור גירוי לקהלי היעד שלנו באופן שאף טכנולוגיה לא יכולה להשיג. דמיינו אתרי תיירות ואתרים היסטוריים
המשלבים מציאות עכשווית יחד עם דמויות ונופים היסטוריים, דמיינו עסקים כמו מלונות, צימרים, אתרי מרפא בחו״ל
אשר נוכל לחוות ביקור בהם בהשקעה מינורית של כמה עשרות אלפי שקלים בודדים.

 

 

האם משתלם לפתח אפליקציות מציאות מדומה בשנת 2017?

בשנים האחרונות החלה מגמת עליה בכל הנוגע לחברות ומותגים ואפילו יזמים פרטיים אשר החלו לעשות שימוש באפליקציות
מציאות מדומה עבור המוצר או השירות אותו הם משווקים. כמו כן, אחת הסיבות להצלחתה של אפליקציית המשחק פוקימון גו
מלבד היותו מותג היא השימוש בטכנולוגית המציאות המדומה בשילוב של אלמנטים חברתיים. על אף הגידול במספר האפליקציות
העושות שימוש בטכנולוגיה זו, עדיין ניתן לראות כי ענף האפליקציות מציאות מדומה רחוק מלהיות רווי מכיוון שההשקעה
בפיתוח אפליקציות אלו מצריך משאבים רבים, מחשבה יצירתית ותכנון מעמיק. לכן, אנו מאמינים כי על מנת לייצר
את הבידול העסקי שלכם כך שהאפליקציה שלכם תקבל מספר הורדות גדול יותר, עליכם לחשוב כיצד תרצו להעביר
את המסרים השיווקיים שלכם עבור המשתמשים והלקוחות הפוטנציאליים.

 

לסיכום:
הגישה הראשונה להעברת המסר השיווקי לפי "מה שאתם רואים זה מה שתקבלו". הגישה השנייה להעברת המסרים לפי
"אנו מעוניינים לתת לכם ערך אמתי וחוויית שימוש יוצאת דופן, אם אתם אוהבים את האפליקציה אז"י תוכלו לרכוש דרכנו
גם את המוצרים הבאים". בתחום השיווק האינטרנטי נהוג לומר כי התוכן הוא המלך, בזמן שפיתוח אפליקציית מציאות מדומה
מאפשר לכם לאמץ גישה נוספת בה עליכם למצוא את הדרך להעביר את הערך, והוא יהיה המלך עבור המשתמשים שלכם
והלקוחות הפוטנציאלים שירכשו מכם את המוצר או השירות אותו אתם מציעים.