מערכות זיהוי קולי עם הבנה קולית

פורסם ב: 18 במרץ 2024 by עידית משען

אין ויכוח עם ההבנה: מערכות זיהוי קולי עם הבנה קולית הם הדבר הבא בעולם השירות, האפליקציות, האינטרנט והטכנולוגיות השונות.

אם המקלדת ומסך המגע עשו לנו את החיים קלים – אז הצעד הבא המתבקש הוא זיהוי קולי עם הבנה קולית.
זה אומר שלמעשה ישנה לכולנו אפשרות לשוחח עם מערכות טכנולוגיות, עם אפליקציות ועם אתרי אינטרנט שונים, וכל זה
בשפה הטבעית שלנו.

מערכת או אפליקצית זיהוי קולי  יכולה לפנות אלינו בשאלה כמו לדוגמה: ׳איך אני יכולה לעזור לך?׳ ואתם תענו בחזרה אל המערכת.
מה שהכי חשוב זו העובדה שמערכת ממוחשבת או אפליקצית מובייל תבין אתכם בכל שפה!

מערכות זיהוי קולי עם הבנה קולית

מערכות זיהוי קולי עם הבנה קולית

 

מערכות זיהוי קולי עם הבנה קולית – נשמע כמו מדע בדיוני

זה נשמע לכם כמו מדע בדיוני אבל זה לא – זה כאן וזמין ובעלויות בהחלט סבירות ביחס למעלות של הטכנולוגיה.

מה שהכי מעניין: מערכת זיהוי קולי בעברית עם הבנה קולית זמינה ועובדת כאן בישראל.

לדוגמה: דיבור במבטא זר שאינו ברור – המערכת תבין על אף טעויות תחביריות ועל אף טעויות של מבטא.

למעשה, באמצעות הטכנולוגיה של Onvego בשיתוף Dogma, תמיד יתבצע סנכרון בין האפליקציה לבין מנוע ההבנה הקולית לרבות זיהוי קולי.

כך שאם הגעתם למסעדת TakeAway וברצונכם להזמין פריטים מהתפריט. הדינמיקה שבין המשתמש למסעדה תהיה בסגנון של מבנה כזה:

ההקלטה הקולית של המסעדה תהיה: ׳הי איך אני יכולה לעזור?׳ או: ׳מה אני יכולה להציע לכם?׳

הלקוח ידבר בדיבור חופשי: ׳בא לי קפה ועוגה׳ או ׳אני רוצה קפה ומאפה׳ או אפילו: איזה מאפה יש לכם עם קפה?

המערכת (המסעדה) תענה לו: ׳אפשר להזמין כל קפה שתבחר יחד עם קרואסון או עוגת שמרים או שלוש עוגיות׳.

כאן המערכת ממש הבינה את שלושת הניסוחים השונים וענתה תשובה רלוונטית לשלושת סגנונות הדיבור השונים.

הלקוח ׳יקשה׳ על המערכת ויוסיף: ואני רוצה גם חלב בצד. או ׳אני רוצה חלב חם גם כן׳

_________________

סקפטים לגבי יכולות של מערכות זיהוי קולי ?

אם אתם סקפטים – אתם לא היחידים. אל תהיו סקפטים כי המערכת תבין את הככככל!

אפילו בעברית שפה קשה 🙂

עוד דוגמה נוספת ליכולות:
ניתוח Duration – מערכת זיהוי קולי וכן מערכת הבנה קולית אשר פיתחנו לחברת תעופה תאפשר לכולכם

לבטא בטקסט חופשי: יעדים, כתובות, כמויות ומספרים, תאריכים וכדומה.

מערכות זיהוי קולי עם הבנה קולית ישדרגו כל אתר אינטרנט, אפליקציה ומערכת אינטראקטיבית אוטומטית

בעזרת טכנולגית NLU – Natural Language Understanding, תוכלו לאפיין וליישם חווית משתמש לאפליקציה,

באופן שיקל על המשתמשים שלכם לבצע פעולות, להזמין ולתת הוראות לכל מערכת ידידותית למשתמש המסייעת בשירות לקוחות,

שימור לקוחות, הנגשה לבעלי מוגבלויות שמיעה וכד׳.

לפרטים והדגמה: ניתן להגיע אלינו למשרדים ולקבל המחשה ודוגמאות של מערכות קיימות.