אפיון ועיצוב חוויית משתמש

פורסם ב: 12 במרץ 2017 by עידית משען

אפיון ועיצוב חוויית משתמש נועד לעזור לאפליקציה שלכם לייצר יותר מעורבות, מכירות, השארת פרטים או כל יעד
אשר החלטתם לשים בפרונט באמצעות עיצוב הנראות הכוללת של האפליקציה, לרבות מסכי הניווט של האפליקציה,
תמונות ואלמנטים גרפיים אשר נועדו להבליט את העיקר ובו זמנית לספק ערך גבוה למשתמש.

 

אפיון ועיצוב חוויית משתמש

אפיון ועיצוב חוויית משתמש

 

מי אחראי לבצע את שלבי האפיון והעיצוב באפליקציה?

ראשית, לפני שתוכלו להתחיל בשלבי הפיתוח, עליכם לשלוח בריף ראשוני של האפליקציה שלכם אל חברת פיתוח האפליקציות
אשר תבצע עבורכם סקיצה ראשונית של אפיון נראות האפליקציה ע"י מעצב חוויית משתמש. הסקיצה תועבר אל
מחלקת העיצוב לצורך עיצוב סקיצות לעיצוב האפליקציה אשר יועברו אל הלקוח לאישור. לאחר אישור עיצוב האפליקציה,
יועברו קבצי המקור אל מחלקת פיתוח התוכנה שיעבדו על הקוד שלה בכדי להפוך אותה לשמישה ונגישה עבור המשתמש.

 

אפיון ועיצוב חוויית משתמש UX באפליקציה

אם כבר התחלתם את התהליך של בניית אפליקציה עליכם לקחת בחשבון גם את חוויית המשתמש ועיצוב הנראות
הכוללת של המסכים באפליקציה. השלבים הראשונים בפיתוח אפליקציה כוללים אפיון ועיצוב של חוויית המשתמש
וכתיבת בריף ראשוני אותו תצטרכו לאשר, אשר מיד לאחר מכן יועבר אל המחלקה הגרפית לעיצוב המסכים,
הכפתורים וכלל האלמנטים הגרפיים אשר אותם יגישו אל מחלקת הפיתוח שידאגו להפוך את העיצוב לאפליקציה תפעולית.

לא הרבה יודעים כי אחוזי הנטישה של משתמשים רבים נובעים מתקלות בלתי צפויות אשר נותרו ללא מענה או חוסר
התמצאות באפליקציה וקושי בתפעול הממשק. תקלות טכניות רבות נובעות מחוסר תמיכה במכשירים חכמים אלו ואחרים
ויוצרים באגים בסמרטפונים ובטאבלטים.

השקעה בחוויית משתמש UX חשובה לא פחות מהתוכן העיקרי אליו תרצו שהמשתמשים יחשפו. עליכם לוודא
שכשהמשתמש יכנס לאפליקציה הוא יוכל ליהנות מתוכן איכותי ורלוונטי עבורו. הכינו תכנית מסודרת אשר כוללת
את כל המסכים באפליקציה והתוכן השיווקי אותו תרצו שהמשתמש יקרא. אפיון אפליקציה נועד לשפר את איכות השימוש
של משתמשים באפליקציה ולגרום להם לשוב ולהשתמש בה לאורך זמן.

משתמשים חוזרים ולקוחות חוזרים שווים הון של כסף לפי המדד של אורך חייו של לקוח. אם גם אתם רוצים שיותר
משתמשים ישובו להשתמש באפליקציה שלכם, עליכם להשקיע בהם באמצעות מבצעים והנחות וקופונים לחגים,
אשר נועדו לעודד גל של רכישות ופניות מצד המשתמשים להתעניין במוצר או השירות אותו אתם משווקים באמצעות האפליקציה.

לסיכום: השקעה בחוויית משתמש UX באפליקציה תאפשר לכם לייצר יותר לידים ופניות מלקוחות וכמובן לסגור יותר מכירות.
בנוסף, באם מטרתכם לגייס משקיע פוטנציאלי לאפליקציה שלכם – UX נכונה תעשה את ההבדל
בינכם לבין יזמים אחרים.

מעוניינים לפתח אפליקציה לסמארטפון? התקשרו אלינו: 03-5755477