היזם וחברה לפיתוח אפליקציות – הכל יחסים

פורסם ב: 30 בנובמבר 2016 by עידית משען

לפני שיזם פונה אל חברה לפיתוח אפליקציות הוא בדרך כלל, מתלבט, חסר אונים, חושש מסיכונים וכמובן חושש  חלילה וחס להיכשל.
המטרה שלכם כיזמים, היא לזכות בהמוני משתמשים לאפליקציה, להפוך לסטרטאפ מצליח ואף להגשים אקזיט.

המטרה של חברה לפיתוח אפליקציות אמורה להיות זהה לשלכם שהרי ההצלחה שלכם היא ההצלחה שלהם.
כך לפחות זה אמור להיות…
אלא שלא תמיד המטרה משותפת, לא תמיד יש כימיה בינכם לבין הספק, ולדאבוננו לא תמיד חשוב לספק אם תצליחו או לא…

יזם וחברה לפיתוח אפליקציות

___________________

יזם וחברה לפיתוח אפליקציות

בהגיעכם לפגישה ראשונה עם חברה לפיתוח אפליקציות למובייל ולאינטרנט, אתם זקוקים קודם כל לתחושה אמיתית שהגעתם
לצוות מקצועי מצד אחד, אם כי לא פחות חשוב:

צוות שמעניק לכם תחושת ביטחון, צוות שאכפת לו מכם וממהון האישי שלכם, וכמובן צוות שמאמין באפליקציה שלכם.

חברה רצינית ומנוסה המחזיקה תיק עבודות עם אפליקציות עובדות, תעניק לכם את הודאות שבסופו של התהליך
תמצאו את האפליקציה שלכם במרקט (באפסטור או בגוגל פליי) ולא תגרור אתכם לתהליך מייגע ארוך שנים
של ניסוי ותהיה על חשבון ההשקעה שלכם.

נסו לצאת מהפגישה הראשונה עם החברה לפיתוח אפליקציות כאשר הנכם מספיק בטוחים שיש לכם:

  • על מי לסמוך.
  • צוות מנוסה עם תיק עבודות.
  • תחושת ביטחון.
  • אכפתיות ושותפות מצד הצוות.
  • ודאות לגבי ניהול הסיכונים.
  • עבודה בשלבים והגנה על ההון האישי שלכם.
  • כימיה.
  • יחס חם וסבלנות (וסובלנות) לחוסר הנסיון שלכם.
  • מחיר הוגן.

____________________

נפגשתם עם איש מכירות של החברה לפיתוח אפליקציות? – אל תסתפקו בזה!
נסו לפגוש את המנכ״ל או לפחות את מנהל הפיתוח שילווה את הפרוייקט שלכם.

יזמים בתחום ניצבים בפני החלטות עסקיות משמעותיות המבוססות בין היתר על קשר חזק של אמון
המבוסס על אמפתיה, כבוד, הדדיות, הבנת הצרכים והמטרות שלכם ובניית היסטוריה משותפת וקשר ארוך טווח.
עקרון הביטחון האישי שלכם מבוסס על מערכת יחסים הדדית שנוצרת בין הלקוח לחברה לפיתוח אפליקציות.

למנכ״ל אכפתי חשוב שהלקוח יכיר אותו.
הגורם המכריע בהצלחת המיזם שלכם הוא קודם כל הרעיון שלכם, אם כי, רעיון הוא כמו תהליך של לידה מחדש.

לכן, גם אם ברור שהמנכ״ל לא יכול ללוות אתכם בכל תהליך הפרוייקט, חשוב שתכירו אותו ותוודאו שיש לכם
את הבטחון שהוא או היא יהיו שם בשבילכם, גם אם המיזם שלכם קטן יחסית וגם אם אין מאחוריכם תקציבי ענק
כמו שהיו ל – Waze או ל- Get Taxi ודומיהם.

לסיכום,
השאיפה להעפיל את המיזם שלכם לאקזיט, היא לא רק שלכם. היא גם של החברה לפיתוח אפליקציות שבחרתם
למסע שלכם בעולם היזמות.
ובסופו של דבר: הכל יחסים !