חשיבות חווית המשתמש באפליקציות

פורסם ב: 12 בפברואר 2017 by shai

תחום האפליקציות הוא תחום חדש יחסית שמתאים לבעלי עסקים שמעוניינים לשווק את עצמם בדרך קצת אחרת ולהביא משהו ייחודי
למשתמש שעוד לא נראה כמוהו.
אחד הדברים החשובים ביותר כשזה נוגע לאפליקציות הוא חווית המשמש – או במילים אחרות, האם האפליקציה מותאמת
למי שהולך להשתמש בה? על זה בדיוק אנחנו הולכים לדבר במאמר הבא.

חשיבות חווית המשתמש באפליקציות

חשיבות חווית המשתמש באפליקציות

מה כוללת חווית המשתמש?

חווית המשתמש מתמקדת בהבנה של התנהגות המשתמשים שהולכים להשתמש במוצר, במקרה זה באפליקציה.
מה הצורך שלהם, מה המסוגלות שלהם להבנת המוצר ויכולותיהם לקלוט את המסר שאנו מנסים להעביר להם.

חווית המשתמש כוללת בתוכה את המאפיינים הבאים:

  • שימושיות – התורן שאנו מספקים למשתמש צריך להיות איכותי ובעל ערך גבוה בעיניו.
  • שמיש – האתר או האפליקציה צריכים להיות קלים לשימוש ובלי אפקטים מסובכים וקשים להבנה.
  • עיצוביות – תמונה, זהות, לוגו ואלמנטים עיצוביים אחרים משמשים לעורר רגש והערכה אצל המשתמשים.
  • קל להתמצאות – התוכן צריך להיות קל לניווט בתוך האתר ומחוצה לו.
  • נגישות – התוכן צריך להיות נגיש לאוכלוסייה בעלת מוגבלויות.
  • אמינות – משתמשים חייבים לבטוח ולהאמין למה שאתה אומר להם.

 

מה התועלת באפליקציה שמותאמת למשתמש?

התועלת הכי גדולה באפליקציה שמותאמת למשתמש בצורה מושלמת היא שבדיוק באופן בו גוגל מדרגת במנוע החיפוש שלה אתרים
בעלי גבוהה כך גם אפליקציות. במקרה ולא ידעתם, לגוגל יש פיצ'ר נחמד שבמידה וחיפשתם אפליקציה מסוימת
היא מאפשרת לכם להוריד את האפליקציה ישירות ממנוע החיפוש דרך ה- Google Play ולאפליקציות שישקיעו בחוויית המשתמש שלהן
יש סיכוי יותר גבוה להימצא שם. יתרון נוסף לכך הוא כמובן המשתמשים עצמם. ככל שתתאימו יותר את האפליקציה שלכם למי שהולך
להשתמש בה כך הסיכוי שיורידו אותה הוא יותר גדול, מה שמתקשר ליתרון הבא שלנו שהוא שדרך חנות האפליקציות
אפשר לדרג את האפליקציה ולכתוב ביקורת מה שגם יכול לתרום לכמות ההורדות ולפופולריות של האפליקציה שלכם.

 

אנחנו בחברת dogma  מתמחים בפיתוח אפליקציות ובמיוחד אפליקציות המותאמות בצורה מושלמת לחוויית המשתמש.
אנחנו חושבים שחווית משתמש יכולה לתרום המון בתהליך קידום האפליקציה שלכם ועל כן אנחנו משקיעים משאבים רבים
על מנת להביא את האפליקציה שלכם למקום הכי טוב שהיא יכולה להיות בו מבחינה שיווקית.