מציאות מדומה – אפליקציות העתיד

פורסם ב: 13 ביולי 2016 by עידית משען

מתי בפעם האחרונה ראיתם אפליקציה בשילוב מציאות מדומה?

מסתבר שיותר ויותר אנשים מתחילים להבין כי קיימת מגמת עלייה ניכרת בפיתוח אפליקציות לאייפון המשלבות מציאות מדומה.

חשוב לדעת כי אפליקציות המכילות מציאות מדומה יקבלו הרבה יותר חשיפה והורדות בעיקר מהסיבה כי מדובר בנשק שיווקי
ועוצמתי אשר מכיל בתוכו את הטכנולוגיה החדישה ביותר.
בעלי עסקים רבים הבינו את הפוטנציאל אשר טמון בפיתוח אפליקציות המשתמשות בטכנולוגיה של מציאות מדומה.

מציאות מדומה - אפליקציות העתיד

כל בעל עסק היה שמח לקבל את הנוסחה המושלמת למיתוג העסק אשר תוכל להגברת החשיפה והמעורבות
של הלקוחות הפוטנציאלים בדרכם במשפך השיווקי העסקי עד אשר יהפכו ללקוחות רוכשים בפועל.

עכשיו תנסו לתאר לרגע כיצד היה נראה העסק שלכם כאשר הייתם מפתחים מודל של פתרון לבעיה של
קהל היעד אליו אתם מעוניינים לפרסם באמצעות פיתוח אפליקציה ייחודית הכוללת מציאות מדומה?
בואו נודה באמת, פתרונות לבעיות ניתן למצוא בהרבה מקומות, אך חשוב לא פחות הוא לדעת כיצד להציג את הפתרון לבעיה
וכיצד חווה המשתמש את התהליך שברכישת היעד לפתרון הבעיה ועד מימושו.
זאת אומרת שמציאות מדומה היא למעשה דרך ייחודית להעביר את הידע שלנו למשתמשים תוך מתן דגש
על חוויית משתמש גבוהה באפליקציה אשר מעודדת אותו לבצע את הפעולות והיעדים אשר אנו מעוניינים
להעביר אותו במהלך שימושו באפליקציה.

נניח שהלקוח שלך מעוניין להפסיק לעשן ואתה מציע לו פתרון להפסקת העישון. כבר בשלבי האפיון של
מסוג זה, תוכלו לשלב תפריט וכפתורים המכילים את הבעיה: "איך מפסיקים לעשן?".
כאשר המשתמש היה לוחץ על כפתור זה, הוא היה לוקח את המכשיר הסלולרי ובאמצעות האפליקציה מפעיל
את המצלמה של המכשיר, וכאשר היה מכוון את מצלמת המכשיר אל עבר הסיגריה או חפיסת הסיגריות
הוא היה מקבל אזהרה על שימוש בסיגריה והסיכונים הבריאותיים העולים משימושה, או סרטון המכיל את
הפתרון להפסקת העישון שאתם מציעים לו.

אין כאן פתרון קסם אך מכיוון שאנו לא נחשפים לבניית אפליקציות מסוג זה על בסיס יומיומי, קיים יסוד סביר
ואף גבוה שנתייחס אל האפליקציה אחרת, באופן שנחווה את חווית המוצר בצורה חיובית ויהיה לנו קל יותר
לקבל את המסרים השיווקיים שהתכוון בעל העסק והאפליקציה להעביר לנו.

כמו כן, קל יותר לקבל חשיפה הן בשיווק אונליין והן באופליין כאשר עושים שימוש במודל זה מכיוון
שהמדיה והתקשורת אוהבים לסקר פיתוח אפליקציות יצירתיות שאינן מתנהגות כמו השאר.

רוצים לפתח אפליקציה מציאות מדומה מנצחת?
התקשרו אלינו וקבלו פרטים נוספים.
טלפון
: 050-3333466