מציאות מדומה לסמארטפון

פורסם ב: 12 במרץ 2017 by עידית משען

אם חשבתם לפתח אפליקציה עסקית ולהגדיל את רשימת המתעניינים שלכם, עליכם להבין כי עליכם
להשקיע במחשבה וביצירתיות אשר תוכל לסייע לכם להתבלט מעל המתחרים. מציאות מדומה לסמארטפון
היא טכנולוגיה שתרצו להתחיל להשתמש בה.

 

מציאות מדומה לסמארטפון

מציאות מדומה לסמארטפון

 

איך מציאות מדומה לסמארטפון יכולה לעזור לעסק שלך?

כולנו צרכני אפליקציות. רוב האנשים מחזיקים על גבי המכשיר החכם שלהם 10-20 אפליקציות, כאשר
מרביתם תופסות שטח דיסק במכשיר ולא נעשה בהם שימוש אמיתי. אם חשוב לכם שהמשתמשים שלכם
יזכרו אתכם, עליכם לספק להם ערך אמיתי אשר יוכל לספק עבורם מענה לצורך כלשהו על בסיס חוזר.

מי שעשה זאת ברמה גבוהה הם חברת נייק כאשר השיקו את האפליקציה שלהם עם האפשרות למדוד
מרחקי הליכה וריצה. מדובר בפיצ'ר אשר אינו חד פעמי ונצרך על בסיס חוזר. האפליקציה הזו נועדה להגביר
את המודעות למותג בלבד ואינה נוצרה לשם יצירת הכנסות באופן ישיר.

גם אם באפשרותכם הפריווילגיה לבנות אפליקציה לשם מיתוג בלבד, נסו לחשוב על דרכים מקוריות אשר
אינן נפוצות במיוחד אצל המתחרים שלכם.

קחו למשל את המציאות המדומה לסמארטפון אשר באמצעותה ניתן לבנות חוויית משתמש גבוהה למשתמש,
כאשר כל שנדרש מכם הוא לחשוב על רעיון מקורי לתוכן איכותי אשר תספקו עברו המשתמשים היקרים שלכם
דרך פלטפורמה ייחודית העושה שימוש במציאות המדומה.

 

מדוע כדאי להשתמש במציאות מדומה?

באמצעות המציאות המדומה תוכלו ליצור מעורבות גבוהה יותר למותג שלכם דרך טכנולוגיה חדישה העושה
שימוש בתמונות, אנימציות וסרטונים אשר תוכלו לראות על גבי המסך במכשיר החכם שלכם. העיקרון
במציאות המדומה הוא לענות על "האיך" של הלקוח שלכם.

זאת אומרת, איך צורך המשתמש את המוצר שלכם, או במקרה הזה האפליקציה. כאשר חוויית השימוש
הופכת למועילה ומהנה, כך גם המשתמשים באפליקציה יעריכו אתכם ויהיו יותר נכונים וערוכים לרכוש מכם
את המוצר או השירות אותו אתם מקדמים.

חשבו לרגע, מתי הייתה הפעם האחרונה שהייתם צריכים להשקיע סכום בקידום מוצר שלכם אשר הלקוח קנה
אותו מיד בלי לשאול הרבה שאלות? ובכן, על מנת שהמשתמשים יחליטו להוציא את הארנק ולשלם עבור המוצר
או השירות שלכם, הם צריכים לסמוך עליכם.

הם צריכים לקבל ערך גבוה מכם והכי חשוב להעריך שיחס הסיכון והסיכוי הוא לטובתם. הדרך הטובה ביותר
שתוכלו לעשות זאת היא באמצעות יצירת בידול עסקי וגבוה אשר יגרום למשתמשים להתרשם מהתוצר הסופי
שעשיתם ובכך לתגמל אתכם גם ברכישה של המוצר המקודם שלכם.

מעוניינים שנעזור לכם בפיתוח אפליקציה למציאות מדומה? התקשרו אלינו היום: 03-5755477