פיתוח אפליקציה חברתית

פורסם ב: 3 בינואר 2017 by עידית משען

בשנים האחרונות חלה מגמת עליה בקרב יזמים ובעלי עסקים אשר מעוניינים להרוויח כסף מאפליקציה.
פיתוח אפליקציה חברתית הוא אחד מהשלבים המשמעותיים באפליקציה בשילוב של המודל העסקי.
מדוע? מכיוון שאפליקציה חברתית מטבעה תגרור יותר מעורבות בקרב המשתמשים ובכך תייצר שיח נרחב יותר סביב המוצר או השירות אותו בחרתם לקדם באפליקציה.

 

פיתוח אפליקציה חברתית לסמרטפון ולטאבלט

מאז הגיע אלינו המכשיר החכם, מדי שנה מצטרפות אלינו מיליוני אפליקציות חדשות לאייפון, אנדרואיד ולטאבלטים.
כל הסיכויים מצביעים על כך שגם אתם משתמשים במכשיר חכם עם מספר אפליקציות העושות שימוש ברשת החברתית.
אפליקציות כגון פייסבוק, וואטסאפ ואינסטגרם הן המובילות בישראל בקרב המשתמשים,
אך אין זה אומר שאין מקום לשחקנים נוספים המעוניינים לעשות שימוש באפליקציות חברתיות.

עם רעיון מנצח הסיכויים שלך להצלחת האפליקציה יהיו גבוהים יותר, אך יש לקחת בחשבון גם את הפלטפורמה והדרך בה תרצה להעביר את הרעיון שלך עבור המשתמשים.
מכיוון שישנם פרמטרים רבים להצלחתה של אפליקציה, חשוב להבין אלו דברים חשובים יותר עבור האפליקציה שלך באופן אישי.
אם הרעיון שלך לפיתוח אפליקציה הוא רעיון מיזמי עבור קונספט חדש, יש לשקול כיצד ניתן לשלב בו את האלמנט החברתי,
שכן פיתוח אפליקציה חברתית תהיה בעלת פוטנציאל גבוה יותר להצליח בהשוואה לאפליקציה הדומה מבפנים ומבחוץ לאפליקציות רבות נוספות.

 

איך תפתחו אפליקציה חברתית מצליחה

חשבו על עצמכם בתור המשתמשים, האם אתם הייתם משתמשים באפליקציה הזו?
מה הייתם רוצים שאפליקציה המכילה את הרעיון שלכם או קונספט דומה לשלכם תכיל?
באיזה אופן הייתם רוצים לקבל את המסר השיווקי ואיך הייתם רוצים לצרוך את התוכן?

 

פיתוח אפליקציה חברתית לעסקים

פיתוח אפליקציה חברתית ליזמים ועסקים

 

כאשר תענו על השאלות הללו, תוכלו להבין טוב יותר כיצד תוכלו לשלב את הקהילה החברתית באפליקציה ולהפוך את הרעיון שלכם למיזם גדול ומצליח.
זכרו שבכדי שתוכלו לשמור על אטרקטיביות ורלוונטיות תמידית בעיני המשתמשים, עליכם להמשיך ולייצר תוכן איכותי ורלוונטי.
כך תוכלו להצדיק את המשך השימוש באפליקציה עבור אותם המשתמשים. תוכלו לעשות זאת באמצעות הטבות, מבצעים והנחות, תחרויות, פרסים והגרלות
אשר כולם או חלקם סובבים סביב הקונספט החברתי. כך תוכלו לייצר את אפקט הויראליות. המשמעות היא שהמשתמשים יהיו הצד המפיץ והמפרסם שלכם
והתמורה לכך מצדכם תהיה פרס קטן עבור המשתתפים שההשקעה בו ביחס לתמורה בהחלט משתלמת.

 

לסיכום:
הרשתות החברתיות כאן כדי להישאר לטווח הארוך כך שאם החלטתם לנצל את היתרון הזה לטובתכם,
כל שעליכם לעשות הוא לחשוב על רעיון טוב לאפליקציה חברתית ולהתחיל לעבוד על המיזם הבא שלכם לאפליקציה מנצחת.