פיתוח אפליקציה לכנס

פורסם ב: 2 בספטמבר 2018 by עידית משען

פיתוח אפליקציה לכנס – השתתפות בכנסים מהווה דרך טובה להתעדכן, ליצור קשרים, לבקר בדוכנים, לגלות הזדמנויות
ולהתרשם מכל מיני חברות, מאנשי עסקים, מיזמים ובקיצור – להפיק הרבה מאוד תועלת. כאשר חברה כזאת או אחרת
מציגה בכנס, ישנה דרך מתקדמת להפוך את נוכחותה לבולטת באמת. איך עושים זאת? על ידי פיתוח אפליקציה לכנס
כמובן.

פיתוח אפליקציה לכנס

פיתוח אפליקציה לכנס

פיתוח אפליקציה לכנס – ניווט 

יש מספר אלמנטים שכדאי מאוד להטמיע באפליקציה לחברות המשתתפות בכנסים. בין היתר, פיתוח אפליקציה לכנס
צריך להביא בחשבון את העובדה שכולם רוצים למצוא את המקום בקלות. אי לכך חשוב להטמיע באפליקציה שירותי
מיקום הגעה לכנס על מנת להקל על המשתתפים בניווט (הן לכתובת הכנס והן לדוכן שלכם).
אם פעם שירות זה היווה ערך מוסף, הרי שהיום מדובר בדרישה בסיסית ביותר.

לוח הזמנים ותכנים

אם אתם חברה ואתם מעוניינים  להזמין פיתוח אפליקציה לכנס, שירותי המיקום וההגעה לכנס הם רק ההתחלה.
דבר נוסף מרכזי וחשוב יהיה פירוט של תכנים ושל לוח הזמנים. מי ששוקל לקחת חלק בכנס ומי שעשוי להביע עניין
בתכנים שהחברה תציג, שואל את עצמו בנוסף- מתי הכנס מתקיים ובאיזו שעה תציג החברה. נוסף על כך, כדאי להזכיר
את התכנים ואת האג'נדה של הכנס.

אך לא רק את האג'נדה הכללית כדאי להזכיר. פיתוח אפליקציה לכנס מאפשר להעניק למשתתפים מידע חשוב נוסף,
שחשוב להם וגם לחברה המציגה. המידע הזה כולל למשל פירוט של המוצרים שהחברה מציעה (אם היא מוכרת מוצרים,
טכנולוגיים או אחרים), רשימת אנשי מפתח בחברה ופרטי התקשרות עימם, וכמובן מידע לגבי שירותים שהיא מציעה,
אם היא מספקת שירות כגון פרסום, שיווק, ייעוץ או כל דבר אחר.

כמובן שניתן גם להתממשק באמצעות האפליקציה אל יומן גוגל ולשלוח תזכורות והתראות למבקרים.

בנוסף, רבים מהמציגים בכנס יוכלו לפרסם מתנות שהמבקרים בכנס יוכלו לקבל בעת הביקור בין הדוכנים הרבים.

זה המקום ליצור בידול ועניין

בשלב זה של הדברים זה עשוי להיראות כאילו כיסינו כאן את כל הדברים החשובים שיש לכלול באפליקציה לכנסים.
אבל פיתוח אפליקציה לכנס מהווה הזדמנות לעשות משהו חשוב לא פחות, אולי אפילו יותר. זוהי ההזדמנות להכניס
גם בידול וליצור עניין בחברה עצמה. אחרי הכל, בהרבה מאוד כנסים יש מגוון דוכנים המציגים שפע של נושאים
(לעיתים חלקם מאד דומים זה לזה), כך שמעבר לכנס עצמו יש באפשרותכם לעניין יותר ויותר אנשים בעסק שלכם.
כאמור, כדי לעשות זאת, אפשר להטמיע באפליקציה מתנה וכן לנפק שובר דיגיטלי שמעודד את באי הכנס להגיע לדוכן
שלכם בכנס.