פיתוח אפליקציה של אתר חנות 

פורסם ב: 27 במאי 2018 by עידית משען

פיתוח אפליקציה של אתר חנות הפך להיות חלק אינטגרלי לכל עסק אשר בבעלותו אתר חנות.

טכנולוגיות מתקדמות בכלל ופיתוחים מקוונים בפרט, הביאו לעולם חידושים מרעננים. בין חידושים אלה ניתן לציין את
החנויות האינטרנטיות וכן את האפליקציות השימושיות.
פיתוח אפליקציה של אתר חנות משלב את שני הדברים הללו יחד.
בשילוב שכזה בעלי חנות מסחר אלקטרוני ימצאו מגוון יתרונות חשובים במיתוג עסקי וטכנולוגי וכן גם בשיפור המכירות.

פיתוח אפליקציה של אתר חנות

פיתוח אפליקציה של אתר חנות

לקוחות פיתוח אפליקציה של אתר חנות

פיתוח אפליקציה של אתר חנות יביא לכם יותר לקוחות

כאשר שוקלים פיתוח אפליקציה של אתר חנות יש להעמיד זה מול זה את ההוצאות ואת ההכנסות. מצד אחד,
יש להשקיע כסף בפיתוח האפליקציה. מצד שני, האפליקציה מעלה באופן מיידי ומרשים את פוטנציאל ההכנסות.
ההשקעה בפיתוח איננה גבוהה, שכן מדובר באפליקציה שגרתית למדי, לא מהיקרות. היא מצליחה ליצור נראות
טכנולוגית משופרת ומעלה את התדמית העסקית. החנות עושה קפיצת מדרגה טכנולוגית ויותר לקוחות נחשפים אליה
דרך המובייל.

יותר נאמנות וביקורים חוזרים

בעלי חנויות שכבר הטמיעו אפליקציה נוכחו לדעת כי פיתוח אפליקציה של אתר חנות משתלם כלכלית ולא רק מכיוון
שהוא מגדיל משמעותית את מספר הלקוחות החדשים; גולשים אשר מתקינים את האפליקציה הופכים ללקוחות
נאמנים יותר. משמעות הדבר היא יותר ביקורים חוזרים באתר, יותר עניין וכמובן גם יותר רכישות. למותר לציין כי אלה
הם גם הלקוחות שממליצים על האפליקציה ועל החנות בפני חברים ברשתות החברתיות.

יותר עניין גם בחנות

התמורה שמקבלים לאחר פיתוח אפליקציה של אתר חנות מסתכמת ביותר מכירות אונליין אבל גם ביותר מכירות
בחנות הוותיקה, בעסק הרגיל. כאשר אפליקציה מושכת עניין רב, היא מעוררת סקרנות. לקוחות שמבצעים רכישות אונליין
ונודע להם כי קיימת גם חנות משגשגת, נוטים לבקר לצורך התרשמות לפחות מעת לעת, גם בחנות הפיזית. לפעמים
הביקור נועד כדי לאסוף מוצר ולחסוך את הזמן ההמתנה למשלוח ולפעמים הביקור הוא בכדי ליהנות מחוויית קניה אחרת,
שלא קיימת ברשת. לחנות יגיעו אנשים שרוצים למדוד, להתנסות, להריח, לבדוק.

התראות והודעות ללקוחות

לקוחות פוטנציאליים והן לקוחות קיימים שלכם יכולים לקבל הודעות, מבצעים, תזכורות ומגוון סוגים של הודעת פוש
שיאפשרו לכם לקדם מכירות, לפרסם מוצרים ספציפיים, להזכיר ללקוחות מדוע עדיף לקנות אצלכם, לקדם מבצעים
ואף להעביר קופונים על מנת לעורר את הלקוח להגיע שוב לחנות או להזמין באמצעות האפליקציה.

לסיכום: בסופו של דבר, האפליקציה מעוררת לא רק עניין וירטואלי, ויותר לקוחות מבצעים הזמנות ומגיעים לחנות
וגם לאתר החנות. כל זאת בזכות השקעה נמוכה בפיתוח אפליקציה, השקעה שמחזירה את עצמה במהירות
ומתורגמת לשיפור ניכר בהכנסות.