פיתוח אפליקציית חנות במהירות

פורסם ב: 21 בפברואר 2024 by עידית משען

פיתוח אפליקציית חנות במהירות הפך להיות לאחרונה צורך קיומי לעסקים רבים ברחבי העולם.

הקורונה הביאה עלינו מציאות חדשה וכפתה עלינו להתרגל להיעזר באפליקציות ואתרים לרכישות אונליין.

עסקים רבים שמצאו את עצמם מושבתים בשל הסגר שפשט על העולם, הבינו שתהליך פיתוח אפליקציית חנות במהירות, תאפשר להם לשרוד כלכלית.

בעלי עסקים חכמים יותר, מבינים גם שלא רק שהשוק והקונים נאלצים כרגע להשתמש באתרים ואפליקציות חנות, אלא שרוב רובו של העולם עומד להתרגל לשימוש באפליקציות האלו.

 

פיתוח אפליקציית חנות במהירות

פיתוח אפליקציית חנות במהירות

איך מתחילים ?

בשלב הראשון, אם החלטתם בימי הקורונה לקפוץ לעסקי מסחר אלקטרוני עם פיתוח אפליקציית חנות במהירות –  יהיה מועיל עבורכם לוודא שהנכם מודעים להיבטים חיוניים בשלבים מוקדמים של פיתוח האפליקציה.

חלק מכם חושבים שניתוח המאפיינים, הכלים והשירותים השונים יעכב את הפיתוח, וזה אכן נכון, אם כי זה אפשרי וחשוב.

בנקודה זו חשוב למצוא חברה אשר עיקר התמחותה הוא פיתוח אפליקציות ושהינה ותיקה ומנוסה במשך שנים רבות.
זאת מאחר ואין לכם הרבה זמן לניסוי וטעיה.

אנשים העוסקים בתעשיית המסחר האלקטרוני למעלה מחמש שנים, הם צוותים שבדקו תהליכי רכישה ואת הפסיכולוגיה של הקונים.

חברה מקצועית יודעת לאתר המון פגמים, ובהתאם לכך לעצב את רצונות הקונים ולתת להם פתרונות בזמן אמת.

הדרך המיטבית להגיע אל כיסו ונאמנותו של הלקוח תהיה בעזרת תכנון חווית משתמש שתאפשר לו למצוא במהירות ובקלות את מה שהוא צריך ורוצה.

 

אם הנכם זוכרים את האפליקציה הראשונה של שופרסל אונליין, בוודאי שמתם לב שממשק המשתמש שלהם היה שונה לחלוטין מהממשק החדש אשר שופרסל העלתה בשנה האחרונה.

היום, הרבה יותר קל למצוא מוצרים, לנהל רשימות קניה מקוונות, וכן למצוא מוצרים חלופיים ודומים למוצרים שאנו נוהגים לרכוש.

סביר להניח שאם שופרסל היתה מוותרת על שיפור חווית המשתמש של הממשק שלה והיתה מגיעה אל משבר הקורונה עם האפליקציה הישנה, היא היתה מאבדת לקוחות רבים לטובת מתחריה.

 

כלים למחקר אתרי מסחר:

 

גוגל אנליטיקס

Google Analytics הינו רכיב חובה לכל אתר והוא למעשה מספק ניתוחים העוקבים אחר תנועה באתר.

השירות של גוגל אנליטיקס בוחן לעומק את אופן תנועת הגולשים ועל ידי כך מסייע לכם לצבור מידע על המבקרים והמשתמשים שלכם.

כמו כן, הוא מייעל את הנוכחות האינטרנטית שלכם יחד עם שירותי תיוג חזקים המייצרים דוחות אפקטיביים שבוחנים את האפקטיביות של המערכת שלכם.
אחת החוזקות של גוגל אנליטיקס זה הפילוח של המשתמשים על פי מאפייני מין, גיל ותחומי עניין.

בעזרת הכלי הזה תוכלו לתכנן את המוצרים, הנושאים והתכנים ולהתאימם לפלח השוק הרלוונטי ביותר.

 

Google Trends

מערכת של גוגל, המאפשרת ניתוח של פופולריות של שאילתות חיפוש אשר מובילות בתהליכי חיפוש בגוגל באזורים שבהם יש שפות מרובות.
המערכת Google Trends מסייעת גם ליצור תרשימים על מנת לערוך השוואות שאומדות את היקפי החיפושים של סוגי שאילתות שונים.

 

Metrilo

עוזר לעסקים שהנם בעלי מערכת מסחר אלקטרוני להתפתח ביעילות ומהר יותר על ידי אופטימיזציה של סטטיסטיקות שיווק למינהן.

בנוסף, מסייעת בזיהוי ופתרון בעיות בזמן אמת לטובת הגברת מעורבות המשתמשים הקונים.

 

לסיכום,

משבר הקורונה האיץ בצורה יוצאת דופן את כל עולם האפליקציות ואתרי המסחר.

בלי קשר לקורונה, המגמה הזאת היתה מאד חזקה בשנים האחרונות, אם כי המשבר הנוכחי הפך את הצורך לפעול בכיוון של פיתוח אפליקציית חנות במהירות האפשרית על מנת לאפשר לעסקים מושבתים לשרוד בתקופה מאתגרת זו.

לנוכח התחזקותו הברורה של תחום ה- E-commerce, עסקים רבים מנסים לבסס לעצמם נוכחות שתאפשר ללקוחות לבצע רכישות מבלי לצאת מהבית.

כמובן שמיותר לציין שכשיסתיים משבר הקורונה, כולם ירוויחו מהעובדה שאוכלוסייה עצומה נחשפה בלית ברירה לעולם חנויות האון-ליין.

היתרון הנוסף המובהק שנוצר: אוכלוסיית העולם התרגלה בתקופת הקורונה לחסוך מעצמה את המאמץ לצאת מהבית.
ברור לכולנו שמהלך של פיתוח אפליקציית חנות במהירות יניב עבור כל עסק תועלת עתידית משמעותית בהגדלת נפח העיסקאות.

המסקנה היא: אם אתם לא שם אתם לא קיימים.